tisdag, februari 22, 2011

En amatör tackar för förtroendet!

Jag har just fått veta att jag valts till ombud till kongressen i mars. Tack för det förtroendet alla medlemmar i Upplands Väsby och i andra kommuner i Stockholms län!

Jag, och Agneta Karlsson från Järfälla, blir två ganska rara typer på den kongressen, vi är få ombud som inte har politik som heltidssyssla.

Men det behövs några fritidspolitiker på en kongress, dominansen av människor med politik som heltidssyssla på varje partikongress är inte uteslutande bra.

Så.
Hör gärna av dig. Berätta vad du tycker och vill. Man kan framföra åsikter på många sätt - enklast på möten förstås. Nästa medlemsmöte den 24 februari handlar om skolan, det är ett jättebra tillfälle att säga sin mening om både det ena och det andra.

Eller skriv en kommentar på bloggen. Hör av dig via Facebook, jag är inte en flitig twittrare men jag finns där också.

Eller skriv helt enkelt en epost.
e.rundkvist(at)gmail.com

2 kommentarer:

Ewa L sa...

Grattis! Då ses vi där :) Jag är den viktiga personen med kaffebiljetterna.

Eva sa...

Så bra! Vik tre, minst, åt mig!