måndag, september 13, 2010

Sen Facebookdialog i valtider

Eva Rundkvist Ska vi få till den där vändpunkten nu? Dags att lägga i ännu en växel!

för 23 timmar sedan · ·

  • Bimsan Westman, Jens Persson, Karl-Petter Thorwaldsson och 5 andra gillar detta.
    • Ebba Jansson det känns i luften!
      för 23 timmar sedan · ·
    • Mikael Sundesten Jag växlar och växlar, men var f-n är kopplingen?
      för 23 timmar sedan · ·
    • Nathalie Sundesten Landin Du har automatlåda, Micke!
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Ebba Jansson skönt att familjen Sundesten landin i alla fall umgås på nätet!
      för 23 timmar sedan · ·
    • Ebba Jansson och jag ska kanske tipsa maken som tycker att jag är borde koppla av och ner efter många timmars jobb idag!
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Nathalie Sundesten Landin Ja, det här är ju också ett sätt att umgås. Heter det inte sociala medier...? Jag är grymt social nu!
      för 23 timmar sedan · · 2 personer ·
    • Eva Rundkvist Grymt var ordet sa Bill.
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist ‎@ebba, du kan tipsa min när du ändå håller på. Vi umgås med sms...
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Nathalie Sundesten Landin You´re so 15 minutes ago... :)
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Hehe. Bättre än kidsen som är rena 2009! Dvs mobiltelefonsvarare.
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Den kopplar som bekant bort alla samtal.
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Ebba Jansson jag måste göra en bekännelse Iphonen är min bästa vän just nu och jag använder alla kanaler den har både in och ut!
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Ipad
      för 23 timmar sedan · ·
    • Nathalie Sundesten Landin Och nu kände jag mig plötsligt "so 15 minutes ago..."
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Vi har förlovat oss. Idag fick den en ring-signal av mig.
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Mikael Sundesten Det där med Ipod och bäste vän låter rätt allvarligt.
      för 23 timmar sedan · ·
    • Nathalie Sundesten Landin Ipod, Iphone eller Ipad - vad menar ni...
      för 23 timmar sedan · ·
    • Mikael Sundesten Jag menar Iphone eller var det Icare?
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Ipaaad
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Kolossalt allvarligt. Sony är förkrossad.
      för 23 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Försökte dränka sig i toalettstolen. Men det ordnade sig. Han hade ju simkort.
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Nathalie Sundesten Landin När jag berättade något för Emelie som hon var måttligt intresserad av sa hon: vänta jag ska bara ta fram min Icare... Haha
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Mikael Sundesten Va Sony? Jag trodde han hette Pål
      för 23 timmar sedan · ·
    • Ebba Jansson jag ska ge mig en Ipad i present när vi har vunnit valet!
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Eva Rundkvist Micke???
      för 23 timmar sedan · ·
    • Nathalie Sundesten Landin Den här diskussionen påminner starkt om andra diskussioner vi har haft. Man fattar tillslut ingenting. :) Men då ofta under berusning av... nåt.
      för 23 timmar sedan · · 1 person ·
    • Mikael Sundesten Svaret är hur som helst till vänster
      för 22 timmar sedan · · 1 person ·
    • Eva Rundkvist Eufori. Svårt smittsamt. Men vem fagerlund är Pål?
      för 22 timmar sedan · ·
    • Nathalie Sundesten Landin Pål Fagerlund?
      för 22 timmar sedan · ·
    • Mikael Sundesten Pål? Ja det är väl herr Jansson som du kallar Sony
      för 22 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Kallar du dina mobila enheter för herr Jansson? Intressant sammanträffande, jag har kallat mina för Eriksson. Tills nu.
      för 22 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist För övrigt instämmer jag i Nathalies undran - vad handlar den här diskussionen om egentligen?
      för 22 timmar sedan · · 1 person ·
    • Mikael Sundesten Kopplingen. Men det har jag redan svarat på.
      för 22 timmar sedan · ·
    • Nathalie Sundesten Landin Men du har ju automatlåda, Micke!
      för 22 timmar sedan · ·
    • Eva Rundkvist Till vänster som sagt. Svaret är hur som helst till vänster.
      för 22 timmar sedan · ·

Inga kommentarer: