söndag, november 23, 2008

Monty Python goes You Tube

... and now for Something completely ...
Clever?
Smart?
Well.
I mean.
In the middle of this Stupid debate about what we in Sweden call fildelning (sharing files) those gentlemen puts up their own Monty Python Channel at You Tube for free.
Gosh.
I have them all allready. The movies I mean.
But:
Nu kommer jag aldrig mer att komma i säng. All those classicals!

The Bicycle repairman.
Silly Olympics
Allways look at the bright side...
Ministry of Silly walks
The black Knight
and so on for ever.
For free!+
Det måste vara det mest genialiska trick jag sett på en stund för att sälja what we in Sweden calls gamla filmer som kan köpas här..

Men ses på UTube här.

Om det lyckades?
Har legat ut en vecka nu.
OM det lyckades. Femma på Amazons säljlista.

I rest my case.
Fildelning. Det tjänar man på...





1 kommentar:

Morfar Lasse sa...

Tack Eva,

det här gjorde måndagen till riktigt underbar! Jag fastnade på YouTube i en halvtimma.

Här nere får jag bara se John Cleese på spanska, i sin fantatiska serie "Pang i bygget". Det funkar inte! Han försöker ju lära Miguel ifrån Barcelona prata engelska... Men roligt vart det trots allt.

Min undran är om Monty Phytons ministerium tillhör Alliansen?