måndag, augusti 25, 2008

Knapptillverkning

Månförmörkelse.


Mötte Tjalle. Han är knapptillverkare. Hör här, sa Tjalle. Den här kommer att slå stort:

"Utan spaning- Ingen aning."
FRA

Jag såg kanske lite skeptisk ut för han fortsatte:
- Den här då: "Bättre OS på Perssons tid."

- Det tar sig, sa jag. Min favorit är "Skyll inte på mig. Jag röstade på den feta killen i kostym."

- Hm, sa Tjalle. Det syntes att nu hade han börjat komma igång.
"Varför fastighetskatt när man har hund?"

- Du, det där var helt obegripligt!
- Okej, sa Tjalle. Den här då:

Vasa?
FRA

- He he.

Eller de här:

Jag behöver
inte nån jävla
charmkurs!

Vädret är väl också
regeringens fel.

Överklassnära
tjänster

-Jaja, jag köper en av dig då.
- Bra, sa Tjalle ivrigt. Vilken då.
- Den här, sa jag, fri till tolkning:

Sverige behöver
en regering
med humor

2 kommentarer:

Kraxpelax sa...

Jag är heterosexuell!

Trollet sa...

Eller varför inte...
You say tomato
I say Fuck you

Jag erkänner gärna att jag snott den från Fuldesign.