torsdag, juni 26, 2008

Föräldrar överklagar avknoppad skola

Det här brevet fick jag idag.
Jag har ersatt de riktiga namnen med bokstäver eftersom jag inte bett om lov att få publicera brevet. Men jag misstänker att föräldrarna i östra delen av Väsby som slåss för rätten att kunna påverka valet av skolledning gärna ser att berättelsen sprids så fler kan ge dem stöd. //Eva


Hej Eva!!
L är min granne och jag är C som talat med dig i telefon ang avknoppningen och överklagan av densamma.
Jag har varit bortrest och ej haft möjlighet att kommentera mötet vi hade i gymnasiets matsal därför bad jag L skriva några rader.

Idag har en överklagan lämnats in till länsrätten. Vi hoppas på lite gensvar.

Och på "ment.se" har en första artikel kommit ut om detta.
Må så gott
C

Länk till artikeln.

1 kommentar:

Anonym sa...

Titta gärna in på www.ment.se
Sök på Upplands Väsby
Mycket läsvärt