tisdag, december 18, 2007

Cybertomten

Det hårda livet...
...i min mailbox blinkar det idag 590 olästa mail, och då räknar jag inte de som facebokeriet skapat i en annan brevlåda.
...I facebook har jag däremot bara 4 notifications och 1 oläst mail, men jag har idag 191 requests.
Varav jag funderar på att joina Vad säger vi när regeringen slutar göra självmål? som är ett event i januari och Elins inbjudan att delta i Rör inte min kompiskampanjen.
(Elin - var du född när den kom första gången? Gud vad jag är mallig att ha kompisar som är så unga, och så engagerade. Hoppet är inte ute.)
Däremot kommer jag bojkotta Jobjörns inbjudan att delta i kampanjen "Rensa bort skit på era profiler för fan." eftersom jag inte förstår uppmaningen. ;)
Jag har drullat bort mitt lösenord till Sosserian (http://www.sap.se/)
nånstans och blir nu mobbad och utstött ur det stora partiet vilket är en smula olyckligt om man har stökat in material där som man förväntar sig att nån kan ha en åsikt om. Eventuellt.
Samt lärt mig ett nytt verb, att Richa.
Vilket antagligen betyder gå till Riche. Eller möjligen på. Gå på Riche.

Om du nu antagligen inte förstått nånting av detta samelsurium, gråt inte. Livet är det som pågår medan vi nördar planerar för att stryka bort 590 olästa email.
Så. Nu har jag dekorerat klart mitt hus för julen, och lagt på lite häftig musik.

Jag fattar inte varför grannarna klagar.

Inga kommentarer: