onsdag, januari 24, 2007

Kändisfaktor = HÖG

Jag är helt fascinerad. Linda (Jag är /är inte ihop med Fadde) Rosing har lyckats med konstycket att hålla igång samma dokusåpa i tre år nu, lite drygt. Hon slog igenom 2003, om man nu kan kalla det för att slå igenom, i Big Brother. Det är TV och jag har ingen aning om hon vann eller inte, jag har aldrig lyckats stå ut med mer än fem minuter Big Brother.

Sen dess har hon klappat ihop otaliga gånger, försökt göra musikkarriär två, utvik naturligtvis, "nu ska jag bli seriös" är en fin rubrik inför tiden som "politiker" i valrörelsen 2006. Hon kan inget, lyckas inte med några av sina projekt, men lyckas hänga sig kvar på löpsedlarna fortfarande. Javisst ja, hon har skrivit en självbiografi också.

Aftonbladet och Expressen borde ge henne provision. Hon är ta mig fagerlund med i tidningarna flera gånger i veckan.

Hon lyckas i koncentrerad form illustrera jämställdhetens framåtskridande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

till kvällstidningarnas "inte-nyheter" kan nu tillföras ytterligare en stor inte-nyhet. Sångerskan "Cream" kommer inte att medverka i Melodifestivalen skriver AB. Christer Björkman beklagar men meddelar att det inte var tänkt att hon skulle medverka. AB når nya publicistiska höjder. Stora Journalistpriset?

Micke

Eva Rundkvist sa...

Noterat!

Eva